Ми живемо у суспільстві змін, тому кожна людина вчиться упродовж всього свого життя. Саме вчитель початкових класів повинен виховувати любов до навчання, розвивати пізнавальні інтереси дітей молодшого шкільного віку, їхні творчі здібності, формувати уміння самостійно здобувати знання, бути активними. Сучасна система освіти постійно оновлюється, зазнає змін. Важливим фактором, що визначає характер цих змін , є реформування змісту освіти.

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

В.О.Сухомлинський писав, що кожна дитина йде в школу з вогником у душі, і завдання педагога – підтримати цей вогник, щоб він не погас. Для цього потрібно перебувати в постійному пошуку цікавих форм, прийомів, засобів, технологій навчання молодших школярів, вміло поєднувати перспективний педагогічний досвід та інноваційні технології у навчально-виховному процесі. Питання щодо впровадження ефективних методів і прийомів формування компетентної особистості учня початкової школи особливо актуальними є для вчителів, які вдосконалюють  свою педагогічну діяльність в умовах становлення НУШ. Адже від уміння вчителя початкових класів своєчасно помітити позитивні риси учня, допомогти дитині відчути впевненість у своїх силах, надати підтримку, створити сприятливі умови, атмосферу творчості залежить те, чи відчує дитина свою неповторність, чи виросте справжній талант.

З метою підвищення професійної майстерності, оволодіння новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями 15 листопада 2018 року  на базі КЗЗСО І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей №1» відбулася  науково-практична конференція “Створення освітнього середовища для розвитку креативного потенціалу в умовах нової української школи”.

 

Відкрила конференцію директор закладу Прищенко Т.І., яка представила формат заходу .

Платформа І

Стратегія впровадження реформи НУШ

9.50-10.10  Панель І Впровадження національно-патріотичного виховання в умовах НУШ

10.10-10.30  Панель ІІ Інтеграція традиційних та новітніх методів на уроках читання як засіб розумового виховання.  Квач Н.М.

10.30-10.50  Панель ІІІ Мова як засіб формування національної свідомості молодшого школяра.   Мащенко Н.В.

10.50-11.10  Панель ІV Стан впровадження реформи НУШ.      Стрижак Г.А.

11.10-11.30  Панель V Формування маленького громадянина України через призму виховної роботи.   Коваленко Т.В.

Платформа ІІ

Виконання концепції патріотичного виховання

11.35-12.15  Панель І   Засідання батьківської  школи   «Наша родина»

Конкурсна програма «Наша родина – Україна»

12.15     Кава-брейк

Підсумків конференції.   Директор закладу Прищенко Т.І.

Під час «круглого столу» досвідчені педагоги Варви разом із колегами відділу освіти, дітей, молоді та спорту Варвинської селищної ради обговорили актуальні питання щодо організації освітнього процесу у початковій школі.

Вчимося вчити по-новому
  • 13
  •  
  •  
  •  
  •